Wychodząc naprzeciw naszym klientom i chcąc zapewnić Państwu najwyższą jakość usług, wprowadziliśmy program „Serwis 48h”, który ma na celu ułatwić drogę komunikacji między serwisem a klientem. Serwis 48h zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od daty jej zgłoszenia i poinformowania klienta o przebiegu naprawy.
Reklamacji można również dokonać za pośrednictwem hurtowni lub punktu sprzedaży, gdzie reklamowany produkt został zakupiony. Szczegółowe warunki reklamacji zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów naszej firmy.
W razie jakichkolwiek problemów, usterek czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym Serwisem.
Zachęcamy do składania reklamacji poprzez elektroniczny formularz – to szybki i wygodny sposób zgłoszenia.
Przejdź do formularzaNajczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu, gwarancji, reklamacji i części zamiennych